28 februari 2014


Each day a moment of happiness ...

to receive a present totally unexpected


3 opmerkingen:

Jeany zei

Bianca wat een geweldig idee, ik vind het echt prachtig en uniek!! Ik weet ook dat we elke dag dat geluk momentje tegen komen, ook wel meer, maar dat we ons het soms niet bewust zijn. Het is zoals een oud spreekwoord..... Wie het kleine niet eert.......
Super leuk initiatief dit blog!! Succes, ik ga je mee plukken naar mijn fotoblog! Groetjes en geniet.

Maddy zei

Hallo Bianca,

Wat een ontzettend leuk idee om een fotoblog te maken en zo je oude hobby van het fotograferen weer op te pikken!
Erg leuke plaatjes allemaal en super teksten!
Ga vooral zo door!

Jolette zei

Wat een leuke foto's ontdek ik hier!
Leuk idee om geluksmomentjes met je fototoestel vast te gaan leggen!
Dat idee ga ik meenemen Bianca!!!