Verhaal in zes woorden: Liefde

Dit keer is de uitdaging van Doldriest bij "Verhaal in zes woorden met beeld": Liefde. 

De uitdaging is: een verhaal met 1 foto en 6 woorden en deze week dus "liefde".

Voor een opdracht bij de fotocursus moest ik goed in huis de lichtinval bestuderen. Tijdens één van de zonnige (help ik moet de ramen wassen) momenten van afgelopen week viel mij deze leuke schaduw op en heb ik snel (en op afstand) deze foto genomen. Ik heb het contrast flink naar beneden gebracht om de foto een zachtere uitstraling te geven. De foto stuur ik niet in voor de fotocursus maar wil ik wel graag insturen voor de uitdaging bij Doldriest:


"Liefde, begint bij jezelf, voor jezelf." 



4 opmerkingen:

Doldriest zei

Bianca, wat een treffende combinatie! Het parkietje dat vol belangstelling naar zijn eigen schaduw kijkt, en dan je zes woorden, die vol verhalen zijn. Een basiswaarheid van het leven.

Jolette zei

Wat heb je dit mooi gezien Bianca!

Regina de Koning zei

Gave foto!!

Jeany zei

wat leuk dat disco zijn spiegelbeeld ook nog zet, en een mooie tekst. top neer gezet Bianca!!