Anders kijken


Voor mijn persoonlijke foto-opdracht op de fotocursus moet ik een serie van 5 abstracte/niet aardse foto's maken. Uit deze eerste zin blijkt al dat ik nog niet precies weet hoe ik die opdracht ga uitvoeren. Maar, dat is ook de bedoeling want ik moet uit mijn comfortzone gehaald worden. Nou, das gelukt. 

Bij mijn derde foto-ontdekkingstocht sprong bovenstaande foto eruit die ik wel in het rijtje van mijn twee eerder geselecteerde foto's vond passen. Mijn fotoleraar zegt dat hij verwacht dat deze foto uiteindelijk niet in mijn definitieve selectie zal komen te staan. Tsja. Ik heb nog geen flauw idee, maar ik denk dat hij wel gelijk zal hebben. Dus laat ik de foto alvast hier zien als een losse foto. De definitieve selectie van mijn opdracht volgt nog, als tie compleet is, wat nog wel even zal duren ;) 

1 opmerking:

Jeany zei

niet aards???? wwauwwww, super, ik moet weer meer op pad merk ik al. :)))
tis je gelukt hoor, getuige de foto's hierboven!!!