Poging 2 voor mijn persoonlijke huiswerkopdracht


'Poging 2' 
Voor poging 2 ben ik een deel van mijn gebruikelijk wandelroute gaan wandelen met de camera in de aanslag. Zoekende, heel erg zoekende. En dat is fout, als je gaat nadenken. Je moet gewoon doen. Okay, dat heb ik ook gedaan, veel, heel veel foto's zijn direct in de digitale prullenbak beland.

Maar bovenste foto heeft mij best verrast, al was het wel een beetje een trucje waar ik me wel een beetje makkelijk vanaf heb gemaakt, de weerspiegeling in het water te fotograferen.

De foto hieronder ... tsja. Ik laat hem zien omdat het op zich wel grappig was, meer dan een half uur bij die lantaarnpaal foto's maken ... de mensen die ook aan de wandel waren keken af en toe een beetje verbaasd naar me, zich afvragend wat er toch zo bijzonder aan de lantaarnpaal was ...


Niet echt tevreden over poging 2. ... poging 3 volgt, ... ben eigenlijk ook best benieuwd wat jullie van de foto's vinden!

1 opmerking:

Jeany zei

mooi, die eerste, moest erg kijken naar de tweede maar hij heeft wel wat hoor. leuk om zo , wel heel laat pas, je pogingen te moge mee beleven ;))